pefkovelones.gr

Τι είχαμε τι χάσαμε...που λέει ο λόγος.

Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

Alles guten- ist versteckt zahlt μας λένε τώρα , αφού τα σκάτωσαν με την υπόθεση SIEMENS και τώρα μας βοηθούν.....υποβρυχίως !!!

Αφού μας έφτιαξαν τα υποβρύχια με την  τεχνολογία της Playmobil   τώρα η κυρά δικαστίνα  τους είναι πρόθυμη να μας βοηθήσει να μάθουμε από πρώτο χέρι πόσα άρπαξαν τα λαμόγια μας από....μίζες.  
Ρε Ακη δεν τους έλεγες να σου φτιάξουν  και ένα για δυό άτομα ...να την κάνεις με την καλή σου....
στις 9:20 μ.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Αφήστε κάτι κατά την έξοδο...

Αφήστε κάτι κατά την έξοδο...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • Φεβ (82)
  • Μαρ (330)
  • Απρ (434)
  • Μαΐ (439)
  • Ιουν (140)
  • Ιουλ (51)
  • Αυγ (9)
  • Σεπ (42)
  • Οκτ (303)
  • Νοε (47)
  • Δεκ (48)
  • Ιαν (131)
  • Φεβ (188)
  • Μαρ (120)
  • Απρ (203)
  • Μαΐ (174)
  • Ιουν (237)
  • Ιουλ (154)
  • Αυγ (117)
  • Σεπ (180)
  • Οκτ (219)
  • Νοε (130)
  • Δεκ (73)
  • Ιαν (53)
  • Φεβ (49)
  • Μαρ (3)
  • Μαΐ (3)
  • Ιουν (8)
  • Ιουλ (1)
  • Αυγ (5)
  • Οκτ (4)
  • Νοε (23)
  • Δεκ (29)
  • Ιαν (7)
  • Φεβ (40)
  • Μαρ (43)
  • Απρ (19)
  • Μαΐ (15)
  • Σεπ (1)
  • Οκτ (16)
  • Νοε (53)
  • Ιαν (1)
  • Φεβ (2)
Θέμα Φανταστικό Α.Ε.. Εικόνες θέματος από Storman. Από το Blogger.