Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

Πιροσκί Μαρούσια ,σπάει μύτες στο Μαρούσι...λέμε.


Μαρούσι..Το Ρώσσικο πιροσκί σπάει μύτες στο Μαρούσι...λέμε.





Περνώντας από την Ερμού σήμερα το πρωί και ενώ κανονικά είχα αποφασίσει να κάνω δεξιά, για καφεδάκι στην πλατεία Κασταλίας,πήγα αριστερά...Όχι δεν είχε πινακίδα που να δείχνει υποχρεωτική

πορεία αριστερά, αλλά καμιά φορά η μυρωδιά από κάτι που εκείνη την στιγμή ψήνεται, σε κάνει να παραστρατείς.
Αν δεν με απατά η μύτη μου, πιροσκί μου μύρισε είπα από μέσα μου και δεν είχα πέσει έξω...



Βιολέτα, Πιροσκί, Μπάμπουσκες στον τοίχο αλλά η πορεία που είχε χαράξει η μύτη μου με οδήγησε στο ταμείο.

Καλημέρα ...τι θα θέλατε ; μου λέει ο πωλητής. Ενα πιροσκί του απαντώ και αρχίζει να μου λέει. Με τι το θέλετε; με πατάτα με κιμά με ζαμπόν  με μανητάρια και ενώ εκείνος συνέχιζε έχοντας φτάσει κάπου στα 20 είδη πιροσκί, δεν άντεξα και του λέω..δώσε ένα με κιμά δεν αντέχω άλλο θα ψάχνω για ΩΡΛ να μου φτιάξει
τη μύτη άνθρωπέ μου. Τον είδα  λίγο προβληματισμένο μαζί μου, για να συνέλθει του ζήτησα και ένα με ζαμπόν-τυρί,ενώ με την καμερούλα μου άρχισα να φωτογραφίζω το μαγαζί γιατί το επόμενο πιροσκί έπρεπε να το περιμένω να κρυώσει λίγο,αφού μόλις είχε βγεί από το τηγάνι...



Πλήρωσα και καθώς έβαζα τα ρέστα στην τσέπη του λέω ,με  χαμόγελο και την παλάμη να κάνει μιά κυκλική κίνηση επάνω στο στομάχι μου, φιλαράκο θα τα λέμε συχνά ήταν και τα δύο υπέροχα...και που είσαι για να σου φύγει η απορία, γράψε pefkovelones.gr στο πληκτρολόγιό σου και θα μάθεις γιατί τραβούσα φωτογραφίες. Κάγκελο το Ρωσσάκι αλλά τι με ένοιαζε εμένα αφού η μυτούλα μου είχε ηρεμήσει..

Δεν υπάρχουν σχόλια: