Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

Τώρα που "θα μειώσουν και τα διόδια" ποιος μας πιάνει...


Για τα επόμενα έξι χρόνια, μέσα στα οποία προβλέπεται να ολοκληρώνονται σταδιακά τα έργα στους αυτοκινητόδρομους, το Δημόσιο θα δανείζεται με εγγυήση τα μελλοντικά έσοδα από τα διόδια και θα επιδοτεί τους εργολάβους για να μειώσουν τις τιμές.




Οι συμβάσεις τού 2007 προβλέπουν ότι από το 2013 -και σε ορισμένα έργα ώς το 2022- το Δημόσιο θα εισπράττει μέρος των εσόδων από τα διόδια που σε τιμές 2010 είχαν υπολογιστεί σε 23 δισ. ευρώ.


Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών ολοκληρώνει ώς την Πέμπτη τις χωριστές συναντήσεις με τους εκπροσώπους των αναδόχων, με στόχο τη σοβαρή μείωση των τιμών σε τμήματα που είναι υπό κατασκευή και μικρότερη στα υπόλοιπα.



Ακόμα πιο ξεκάθαρο είναι το σχετικό άρθρο της "Ναυτεμπορικής", που έχει επιπρόσθετα και μια αναλυτική λίστα με τα χρήματα που έχουν επενδύσει οι τράπεζες στον κλάδο:





Σε αγώνα δρόμου επιδίδεται η κυβέρνηση και ειδικότερα η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, σε συνεργασία με το υπουργείο Οικονομικών, για την επίλυση των διαφορών με τις 43 τράπεζες που συμμετέχουν στις κοινοπραξίες των πέντε οδικών έργων με συμβάσεις παραχώρησης, που έχουν οδηγήσει σε στάση πληρωμών και σε αδιέξοδο την πορεία των έργων αυτών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: