Πίσω από τις λέξεις, κρύβεται ο Αλέξης
Διαβάστε, στο planet-greece, πώς βλέπουν οι επικοινωνιολόγοι και οι έμπειροι στον χώρο του marketing την προεκλογική καμπάνια του Αλέξη Τσίπρα, και το πρωτοφανές άνοιγμα για συνεργασία σε όλα τα αντιμνημονιακά κόμματα με πρωθυπουργό την Παπαρήγα!....
Σύμφωνα με την Spin Communications, ο Αλέξης Τσίπρας έχει καταλάβει αυτό που είναι το πιο δύσκολο πράγμα για έναν ηγέτη της Αριστεράς. Η πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού ή εν πάση περιπτώσει αυτού που φαίνεται ως εφικτό.
Κάνει την πιο επιτυχημένη προεκλογική καμπάνια που έχει κάνει κόμμα της Αριστεράς από τη μεταπολίτευση μέχρι σήμερα. Το επιτυγχάνει διότι δεν απευθύνεται στην κοινωνία με ιδεολογικά χαρακτηριστικά αλλά με απόλυτα πραγματιστικούς όρους, ακολουθώντας την πρακτική αριθμητική. Βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ + Βουλευτές ΚΚΕ + βουλευτές ΔΗΜΑΡ + Ανεξάρτητοι Έλληνες = Βιώσιμη κοινοβουλευτικά αντιμνημονιακή κυβέρνηση με πρωθυπουργό την Αλέκα Παπαρήγα! Τάραξε τα λιμνάζοντα νερά της προεκλογικής Το σχήμα μπορεί να είναι ιδεολογικά ετερόκλητο, αλλά στο μυαλό των ψηφοφόρων που έχουν τοποθετήσει εαυτούς στο αντιμνημονιακό μπλοκ είναι το μόνο που «έχει νόημα».
Η βασική αρχή του μάρκετινγκ είναι «ψάρευε εκεί που υπάρχουν ψάρια». Η βασική αρχή του πολιτικού μάρκετινγκ είναι « πάρε την ψήφο αυτών που είναι πρόθυμοι να σε ακούσουν». Ο απρόθυμος δεν θα στη δώσει ποτέ. Με το προτεινόμενο κυβερνητικό σχήμα συνεργασίας ο Αλέξης απευθύνεται σε όλο το εύρος του «αντιμνημονιακού ακροατηρίου» και λογικά θα εισπράξει το credit της πιο ρεαλιστικής αντιμνημονιακής ψήφου, ξεφουσκώνοντας τα ποσοστά αυτών στους οποίους απευθύνει την πρόσκληση.
Για αυτό οι αποδέκτες της πρόσκλησης αντέδρασαν αμυντικά και φοβικά. Αυτό ακριβώς δηλαδή που περίμενε ο Αλέξης. Οπότε: Αφενός, θα εισπράξει την επιβράβευση του ρεαλιστή ηγέτη της Αριστεράς, απλά και μόνο με τη λεκτική διατύπωση της πρότασης. Αφετέρου θα μπορεί να κοιμάται ήσυχος πως θα διατηρήσει την ιδεολογική του καθαρότητα, αφού όλοι οι υπόλοιποι λένε «όχι».
Αυτό κάνει τον Μεγάλο Παίκτη. Η στρατηγική «τα παίρνω όλα».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου